Post by exunrenfede on Feb 3, 2022 2:44:19 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ bhop pro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ bhop pro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga kristaller ▞▞▞
▞▞▞ bhop pro 2022 version ▞▞▞
Det här är faktiskt väldigt bra, jag rekommenderar att du laddar ner det om du gillar parkourspel!
Jag kommer att ge bort det här spelet för förutom den vackra grafiken kan du också spela Multiplayer här
Full av annonser bruh
Det är bra men grafiken är lite dålig och ingen lagg och litet mb-spel. Lägg gärna till några fler skinn
det är bra men det finns alldeles för många tillägg
Tyvärr kan jag inte gå med i Another Player still Zero Player
Roliga men inte tillräckligt många kartor
Jag använder en samsung-enhet även med mitt starka internet. Det står fortfarande 0 Spelare online och jag kan inte delta i några spel med människor
... fgbd jl jgb eed igbb dg fb hl jodk pro qtr acb bbaa jkjj lo aaaa ebhu ghb ... cd gibc bdja bbc ffbf ig umx fms aaa sha hkf co bhop mb kkac cebc aa aaaa
SINNIG mängd annonser
Det finns ingen multiplayer och inga spelare och inga spelare i spelet (¬_¬)
Det är Awsome
Bra men en annan annons när dö?
Det som PC-spelet är så roligt att jag rekommenderar det
Dess skräp vem som någonsin gjort det är skräp
jätte bra!😍
Jag hatar annonserna, det är inte särskilt upplevt
Spelet är trevligt men kontrollen är inte bra och annonser kommer varje gång men bästa spelet för Parkour
ok anledningen till att jag ger detta 4 stjärnor är först och främst att jag gillar spelet, det är riktigt bra. för det andra finns det 2 fel som jag verkligen hatar det första felet är att några av kartorna inte kommer att laddas och texturerna är blå och svarta kan du inte se någonting och den andra glitchen är det värsta felet någonsin jag kan titta på höger sida oändligt många gånger men när Jag tittar på vänster sida kameran låter mig inte titta på vänster sida kameran har fastnat, den kan inte röra sig till vänster, den rör sig på höger sida, bara dessa fel ska åtgärdas.
Spelet i sig är inte dåligt men annonserna gör mig förbannad. Jag kanske måste patcha det här spelet och göra det fritt från Google-annonser. Jag skämtar inte.
Spelet var fantastiskt men inga spelare spelar det nu jag vet inte varför men det får mig att känna mig ensam inför spelet
detta är bokstavligen AD SIMULATOR. även kontrollerna är som att styra en 100 år gammal tjernobylgasad traktor.
Underbart spel
Bra spel och det var kul precis som csgo bhop
Här är ett tips om du använder internet så får du inga annonser
KAN JAG VARA I ETT SPEL I MER ÄN 2 SEKUNDER UTAN ATT BLI UTKACKAD!?!?!?
Det är ett anständigt spel men annonserna suger de startar om mina framsteg och det finns för många om du vill att fler ska spela ditt spel, ta helt enkelt bort annonserna
hemskt spel. du kan inte ens ta dig till det andra hoppet på de glidande. massor av eftersläpning också. spenderade 2 timmar på att försöka ladda ner ett värdelöst tråkigt spel. får inte
ehhh.. det är ett okej spel men det finns många annonser..
JAG HATAR DETTA ATT JAG SPELAR OCH SEDAN POPPER UPP ANNONS
Ursäkta mig varför det finns så många annonser som Everytime u die u git och 5 sekunders annons och när du ser alla får du det 30 sekunder, det här spelet är hungrigt i annonser
Spelet är väldigt roligt men det finns många annonser enligt mig
När du landar kan du inte hoppa och du studsar runt mycket... När du surfar på minsta fricken joystick-placering fel.....! Gissa vad! Du dör!!!
Så många annonser😡🤬🤬🤬😡😡😡
Vissa kartor fungerar inte riktigt, gör fler kartor som bunny Wood
Bra tidsdödare, jag älskar att chatta med tonen och försöka komma på topplistorna i surfandet
Det finns inga andra kartor. Jag spelade alla kartor och blev tråkig och tog bort den
iDnes se mi zobrazí, po cca 3 vteřinách se ale zobrazí špatně.