Post by exunrenfede on Feb 3, 2022 2:59:26 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zoek de verschillen 1000+ niveaus ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zoek de verschillen 1000+ niveaus IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Zoek de verschillen 1000+ niveaus 2022 version ▞▞▞
Binnen een uur ga ik deze app verwijderen, net als zoveel advertenties. Ik zou sommige advertenties kunnen verdragen, maar één advertentie 'GAMMAPLAY' verdwijnt niet wanneer ik deze app open deze advertentie als hoofdpijn
Nu de winkelprijzen eens op normaal niveau. 1000+ euro slaat helemaal nergens op.. en toch blijft men het er voor neertellen. Door
Sterker nog, het zijn de belangrijkste verschillen tussen organisaties die ... En dat is goed nieuws, want het stuwt onze content naar een hoger niveau.
Goed spel, doet wat het zegt, maar het ontbreekt aan iets om je aandacht vast te houden of enige vorm van opwinding toe te voegen. Het is letterlijk hetzelfde keer op keer alleen met verschillende foto's. Wat als ze multi-player head-to-head foto-jachten aanbieden, of getimede jachten om je beste tijd te verbeteren of zelfs een uitdager te verslaan.
De advertentie is erg negerend. Het verschijnt na het wissen van elk niveau. Dit is te veel
Het is een leuk spel
Open slot versi 1.0.3 apk Android App Download for Free
Gelieve niet zo veel advertenties. Verder is het een goed spel
Echt leuk, houd me alert, zeer oplettend en laat me goed op details letten.
Leuk en uitdagend.
🤯
Sommige zijn makkelijker dan andere. Ik heb eigenlijk aanwijzingen moeten gebruiken voor een paar, dus ik hou van de algehele gameplay.
Wayyyy voor veel advertenties!
Wanneer je begint is zo interessant ... maar wanneer je het 1000-stadium bereikt, herhalen foto's of afbeeldingen zichzelf, dus het is zo saai, probeer het te verbeteren
Zoveel leuke puzzels. Ik kocht het meteen na een dag of zo uit. Ik heb echt geprobeerd het uit te houden, want ik vind advertenties niet erg, maar ik zag een advertentie in een advertentie met een advertentie.. Dat was een beetje veel lol. Het is echt leuk, sommige zijn gemakkelijk en sommige hebben je scheel. Probeer het
Gewoon erg ontspannend
Ik vind het echt leuk om dit spel te spelen, maar helaas vond ik het vaak moeilijk om iets anders te vinden op de twee foto's en moest ik een hint gebruiken toen ik het verschil zag, ik kan het verschil nog steeds niet zien, wat het spel in de steek laat
Beoordeel nooit de eerste keer dat ze erom vragen. Geen advertenties totdat ze je erom vragen. Werd snel saai.
Geweldig spel, maar de advertenties zijn prullenbak. Wanneer je naar het volgende niveau gaat, zullen in de meeste gevallen bepaalde advertenties verschijnen zonder manier om het scherm te verlaten en op je scherm te blijven, waardoor je het venster van het spel moet sluiten en opnieuw moet opstarten. Werk aan de trage advertenties.
Veel te veel reclame, als je geld wilt verdienen op een echte baan Inplaats van de spelers te bombarderen met gewoon gevraagde reclames het afkopen is echt geen microtransactie maar een zielige cashgrab. En.... Zolang developers bedelen om 5 sterren krijgen ze er 1 van mij. Spel puur omdat de developers toch niet de moeite doen om reviews te lezen.
OK
Het gerucht gaat dat het scherm ook in staat is tot hogere, 1000+ nits ... behalve op het niveau van het software-algoritme vanwege de
Leuk spel maar erg veel reclame. Jammer.
Deze game is leuk en biedt een goede variëteit aan uitdagingsniveaus, maar de onophoudelijke Joe Biden/politieke advertenties zijn OBNOXIOUS en belachelijk. Ik snap het, het is een verkiezingsjaar, maar kom op. Er is een duidelijke politieke vooringenomenheid bij de mensen achter dit spel en het manifesteert zich in het hebben van dezelfde politieke advertenties voor bijna elke advertentie-onderbreking (wat veel is!).
Wat is een QR-code en hoe kan ik er een scannen? | Kaspersky
Het is goed, maar ik denk dat het onmogelijk is om niveau 3 te doen en kunnen jullie alsjeblieft de advertenties verwijderen. Het is een goed spel, maar ik geef het 2 sterren
Ik geniet hier van
Leuk spel, afwisselend makkelijk en moeilijk.
Mooi en soms echt zoeken naar speld in hooiberg
Tot nu toe geweldig
Ik begrijp waarom er advertenties zijn, maar na elk niveau!? Nee dank je GENSTALLEERD
Een heerlijk ingewikkeld tussendoor spel.... Niet te makkelijk maar goed te doen
Je scherm geeft je fouten als het goed is en gebruikt alle levens het hart dit is onaanvaardbaar Ik krijg geen fouten zeer zeldzaam dus je spel werkt niet goed als ik erop tik, ik krijg een x die verkeerd is, repareer het en je hebt een waardering van 5 sterren
Nadat je bepaalde niveaus hebt bereikt en je niets kunt vinden, voegen ze nieuwe dingen toe om je advertenties te laten bekijken. Nee!
Mijn 5 sterren veranderen in 1. Was leuk de eerste 3 rondes. De advertenties beginnen je lastig te vallen na elke ronde dat er een advertentie is. Dit spel verwijderen
Hoe doet men het muziek uit , anders top spel
Elk lichaam kan dit spel spelen, zelfs volwassenen, soms verveelt het als je te lang speelt
Dat betekent echter niet dat ze niets te bieden hebben op het hoogste niveau. Een telefoon van $ 1000 koppelen aan een budgetplan zoals Cricket meestal
Dit spel is behoorlijk lastig, maar je geest worstelt omdat het behoorlijk lastig is. Ik heb dit spel sinds vorig jaar en nu ben ik op niveau 900 en ik heb moeite om niveau 900 te doen (en ik ontdekte vandaag dat ik opmerkingen kon schrijven). Doei
Zou heel ontspannend en leuk zijn, BEHALVE de advertenties zijn zo frequent dat het in plaats daarvan stressvol wordt. 3/5 als je dit soort games gewoon wilt spelen, maar niet probeert te ontspannen.
Er is een advertentie na ELK ENKEL niveau. Ugh
Kan geen afbeeldingen laden na niveau 258. Offline spelen werkt niet
Leuk spel en mooie foto's om te bekijken
Leuk spel als je ECHT GENIETEN bent van het kijken naar video's. Ongelooflijke hoeveelheid, video's na ELKE puzzel. Belachelijk...
Heel leuk, goed opletten, goede hersengymnastiek
Het begint heel leuk, na 20 spelletjes ben je verplicht de reclame af te kopen!
Leuk tijdverdrijf. 👍
Best een cool spel. #210 liet echter 4 dingen zien die ik eerlijk gezegd geen verschil kon zien. Ik heb dat al eens eerder meegemaakt, maar laat het maar glijden.